Subject: NMPD 27.05.2024 dokuments Nr.1-9.1/522 Invitation to the celebration of 15th anniversary of State Emergency Medical Service of Latvia
From: <[email-masked]>
To: "SM Info", "Ministry of Health of the Republic of Lithuania" <[email-masked]>, "Republic of Estonia Health Board" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 16:28:42 +0300

Labdien!

 Nosūtām Jums elektronisko dokumentu.

Dokumenta reģistrācijas datums: 27.05.2024
Dokumenta reģistrācijas numurs: 1-9.1/522
Dokumenta īss saturs: Invitation to the celebration of 15th anniversary of 
State Emergency Medical Service of Latvia

Lūdzam Jūs vienas darba dienas laikā nosūtīt paziņojumu par elektroniskā 
dokumenta saņemšanu.

 Ja Jums neizdodas atvērt klāt pievienoto dokumentu, apmeklējiet mājas lapu 
<http://www.eparaksts.lv/> www.eparaksts.lv un sagatavojiet datoru darbam ar 
elektroniski parakstītiem dokumentiem vai pārbaudiet dokumentu šeit - 
<https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/parbaudit-edokumentu> 
https://www.eparaksts.lv/lv/palidziba/parbaudit-edokumentu

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests

Laktas iela 8,
Rīga, LV-1013
Tālr.: 67337000
e-pasts:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.nmpd.gov.lv/> www.nmpd.gov.lv